Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Je vaše zboží poškozené nebo má jinou vadu? Vyplňte online formulář a my vám rádi pomůžeme!

 

 

 

Jak postupovat v případě, že chci zboží vrátit?

Nevyhovuje vám velikost, popřípadě expedice něco pokazila, nebo vám zboží zkrátka nevyhovuje? Do 14 dnů máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu.

Vyplňte formulář a my vás budeme urychleně kontaktovat.

 

 

Stále si nevíte rady?

Pokud se vám nedaří vyplnit formulář, či vás zajímá něco jiného nebo chcete reklamaci / vrácení zboží vyřešit čistě skrze emailovou komunikaci, můžete nás kontaktovat na info@1up.cz a my vám rádi pomůžeme.

GARANCE SPOKOJENOSTI
BEZPEČNÁ ONLINE PLATBA
ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ
LIVE-CHAT ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Czech
Czech